انواع مبل تختخواب شو برای دکوراسیون خانه های کوچک

buy-bed-linen-house-decoration (5).jpg

مبلمان تختخواب شو معمولا پایه دار هستند و در دو مدل یک نفره یا دو نفره عرضه می شوند، همچنین می توانیم انواع مبل تختخواب شو را برحسب نوع طراحی و ابعاد فضای مورد استفاده شان به دو دسته ی عرضی و طولی تقسیم کنیم که هر دو مزیت های یکسانی دارند و تنها انتخاب هر یک از آن ها با توجه به نوع پلان فضای داخلی، سایر مبلمان و چیدمان آن ها صورت می گیرد.

buy-bed-linen-house-decoration (6).jpg

امروز با رشد جمعیت در کلانشهرها و کوچک شدن خانه ها، نیاز به مبلمان چندکاره در هر خانه ای بیش از بیش احساس می شود. مبل تختخواب شو یکی از همین لوازم و وسایل پرکاربرد در سوئیت ها و آپارتمان های امروزی است که در مدت کوتاه همه را شیفته ی خود کرده است.

buy-bed-linen-house-decoration (7).jpg

مبل های تختخواب شو مانند تمام مبلمان راحتی در دو حالت پایه دار و بدونه پایه عرضه می شوند که نوع پایه دار معمولا به لحاظ نظافت ساده تر فضای زیر مبل محبوب تر است. به طور کلی ابعاد مبل تاشو به لحاظ عملکرد دو کاره شان کمی از سایر مبلمان راحتی بیشتر است، اما برخی از طراحان برای حل این مشکل و ایجاد ظاهری مناسب تر اقدام به طراحی و تولیدمبلمان تختخواب شو کشویی کرده اند که علاوه بر کارایی ظاهر جذاب و منحصر به فردی نیز دارند.

buy-bed-linen-house-decoration (8).jpg

مبل راحتی تختخواب شو مدرن 

پیشنهاد می کنم اگر به دنبال مبلمان تخت خواب شو مدرن تری هستید،تا از مبلمان هایی که پشتی های تاشو دارند استفاده کنید، در زیر این مبلمان ها پایه هایی به صورت اهرم قرار دارد و زمانی که بخواهید از این مبل ها به صورت تخت استفاده کنید، تشک ها روی این اهرم ها قرار می گیرد که ظاهر جذاب و کارآمدی برای شما خواهد داشت. مطلب جادوی مبل تخت خواب شو در خانه های کوچک در این زمینه به شما کمک بیشتری خواهد کرد.

buy-bed-linen-house-decoration (9).jpg

بورس مبلمان در تهران همان طور که می دانید خیابان یافت آباد است، همچنین برای خرید اینترنتی مبل تختخواب شو می توانید از فروشگاه چوبیران اقدام به خرید کنید.

buy-bed-linen-house-decoration (10).jpg

buy-bed-linen-house-decoration (1).png

buy-bed-linen-house-decoration (2).jpg

buy-bed-linen-house-decoration (3).jpg

buy-bed-linen-house-decoration (4).jpg