راهنمای کامل خرید لوازم آشپزخانه برای نو کردن دکوراسیون آشپزخانه

guide-buying-kitchen-accessories-kitchen-decoration (5).jpg

یکی از عواملی که در هنگام خرید لوازم خانگی خود باید در نظر داشته باشید میزان بهره وری انرژی در آنها است؛ درواقع شما باید بتوانید در این زمینه مقایسه درستی انجام داده و دست به بهترین انتخاب بزنید. با توجه به بهره وری انرژی در لوازم خانگی چیزی که باید بدانید انواع آنهاست.

guide-buying-kitchen-accessories-kitchen-decoration (1).gif

تجهیزات آشپزخانه و درکوراسیون آشپزخانه: تنوع و گستردگی لوازم خانگی، امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است؛ به همین دلیل نیز لازم است قبل از خرید بتوانید به خوبی آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و عملکرد، اندازه، کاربرد و کیفیت آنها را نیز در نظر بگیرید.

guide-buying-kitchen-accessories-kitchen-decoration (1).jpg

خرید لوازم خانگی گازسوز

اگر به خط گازی متصل نیستید قبل از تهیه این لوازم خانگی حتما با شرکت گاز تماس گرفته و از آنها مشورت بگیرید. امکان این وجود دارد که شما بتوانید شرایط لازم را مهیا سازید و این لوازم خانگی مقرون به صرفه را مهمان خانه خود گردانید.

guide-buying-kitchen-accessories-kitchen-decoration (4).jpg

برخی از لوازم خانگی از برق استفاده می کنند و برخی نیز از گاز! به طور کلی گاز منبع ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه تری برای شما به حساب خواهد آمد. وسایل گرمایشی بسیاری هستند که از منابع گازی استفاده کرده و کارایی بسیار خوبی نیز دارند؛ مثل خشک کن، آب گرمکن و بخاری.

how-to-find-the-greenest-appliances-for-the-kitchen.jpg

توجه به برچسب انرژی محصول

همانطور که بسیاری از شما می دانید در رابطه با میزان بهره وری انرژی لوازم خانگی برچسب انرژی بر روی آنها نصب شده که این موضوع به شما کمک می کند میزان انرژی مصرفی لوازم خانگی خود را بدانید و از آن اطلاع یابید. برچسب انرژی اطلاعات لازم را به تفصیل در اختیار شما قرار خواهد داد.

guide-buying-kitchen-accessories-kitchen-decoration (3).jpg

اهمیت اندازه در خرید لوازم آشپزخانه

توجه به اندازه و ابعاد لوازم خانگی در زمان خرید مسئله مهمی به حساب می آید. مخصوصا امروزه که در دکوراسیون آشپزخانه بسیاری از خانه ها فضایی توکار برای قرارگیری لوازم خانگی معین شده و در نظر گرفته می شود. اگر در هنگام خرید لوازم خانگی به ابعاد و اندازه آنها توجهی نداشته باشید قطعا در چیدمان و جا به جایی این وسایل دچار مشکلاتی جدی خواهید شد.

guide-buying-kitchen-accessories-kitchen-decoration (6).jpg

در مواردی دستگاه مایکروویو بسیار کارآمد و مناسب است طبیعتا از دستگاه شما کوچک باشد و انرژی حاصله نیز با ابعاد آن هماهنگ باشد در میزان مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. این مسئله دقیقا زمانی که با سرعت بالای انتقال انرژی همراه شود چندین برابر نیز خواهد شد.به همین دلیل است که شما باید میزان انرژی مصرفی دستگاه خود را با ابعاد و اندازه وسیله خود مقایسه کنید.

guide-buying-kitchen-accessories-kitchen-decoration (8).jpg

حتما قبل از خرید با فروشنده آن محصول صحبت کرده و از او مشورت بگیرید. از کارایی این محصول به طور کامل اطلاع کسب کنید و سوالات خود را از فروشنده بپرسید.حتما قبل از خرید به وجود ضمانت نامه در فاکتور خرید خود توجه کنید.

washing-machine-lead.jpg

در برندهای پیشرفته محصولات خانگی برچسب میزان آلایندگی صوتی وجود دارد و همچنین سر و صدای اضافی در بعضی از لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در لوازم خانگی تازه تر برطرف شده است. باید مراقب باشید که برای آسایش و آرامش خود لوازم خانگی کم صداتری را انتخاب کنید. می توان تصور کرد که جارو کردن خانه با صدای کم جاروبرقی چقدر لذت بخش خواهد بود، پس در هنگام خرید لوازم خانگی در صد سر و صدای آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید.