انتخاب رنگ مناسب برای یک مبل راحتی

یک مبل یکی از سه هزینه بالای مبلمان در خانه است، بنابراین مبل را با دقت انتخاب کنید. همانند دیگر خرید های عمده مثل یخچال و گاز و غیره،یک مبل جدید برای سالها با شما همراه خواهد بود. این که آیا شما در هنگام خرید از آن مبل خوشتان آمده یا نه بسیار مهم است ،انتخاب رنگ مناسب برای یک مبلمان بزرگ و (امیدوار کننده) و راحت در اتاق نشیمن می تواند تاثیر زیادی بر روی بقیه اتاق داشته باشد.


نحوه انتخاب رنگ مبل مناسب: از کجا شروع کنید
اگر در ابتدای یک پروژه تزئینی هستید، باید برای اول کار یک مبل را انتخاب کنید تا بتوانید در اطراف آن اعمال تزئین کنید.
مبل یک خوب  ظاهری زیبا و الهام بخش به یک اتاق می بخشد و یک پارچه لوکس و پر جنب و جوش و یا یک چاپ رنگی زیبا بر روی آن میتواند آن قسمت را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کند.
اگر مبل زیبا را به یک اتاق تزئین شده اضافه کنید یا اگر ترجیح می دهید مبل نقش مهمی ایفا کند، انتخاب رنگ آن بسیار مهم است. انتخاب یک مبل جدید در پالت رنگ موجود، بدین معنی است که شما مجبورید تصمیم بگیرید که صرفا یک مبلی انتخاب کنید و تنها خانه را با آن پرکنید.بسیاری از طراحان هستند که مبل راحتی که استفاده می کنند با رنگ دیوار هماهنگ شده و اتاق را بزرگتر جلوه می دهند. این یک ایده خلاقانه برای یک طرح رنگ هماهنگ است.


اگر شما در حال خرید یک مبل برای مطابقت با رنگ دیوار خود هستید، تغییر رنگ دیوار در آینده می تواند پیچیده باشد. رایج ترین روش این است که یک مبل را انتخاب کنید که دکوراسیون را تکمیل کرده و مرکز توجه نیست و به رنگ دیوار هم ارتباط خاصی ندارد . به همین دلیل است که رنگ های معمولی در بسیاری از خانه ها رایج هستند.
اگر خانه شما شلوغ است و بچه یا حیوانات خانگی دارید و شما هنوز هم ایده یک مبل راحتی خوب را دارید، پس حتما از مدل هایی انتخاب کنید که پارچه قابل شستشو و شیک را انتخاب کنید.

چیزهایی که باید درباره رنگ مبلمان بدانید


هنگامی که روشن بودن و یا تیره بودن مبل جدید خود را در نظر گرفتید، وقت آن است که به رنگ فکر کنید. اگر زیاد از مبل راحتی کار نمی کشید ، یک مبل در رنگ خنثی انتخاب خوبی است. مبل های خنثی به راحتی در اطراف تزئین می شوند و به راحتی می توانید در طول سالهای بعد هم آن را با دکوراسیون خود هماهنگ کنید.   پارچه خنثی و نرم شامل بژ، خاکستری و کرم است. یک پارچه مات بژ رنگ می تواند در اطراف رنگ های دیگر ظاهری زیبا ایجاد نماید، اما یک پارچه بافت بژ با رنگ های تک رنگ می تواند بدون اضافه کردن رنگ های دیگر جلوه خوبی را خلق کند . کاناپه های خاکستری می توانند از رنگ های زرد زغالی برخوردار باشند.



هارمونی رنگ شما می تواند پیچیده، راحت، سرد یا تند باشد،انتخاب با شماست. مبل های با رنگ خنثی می تواند بی سر و صدا دکوراسیون خانه شما را تکمیل کنند ، اما هنوز هم شیک و جذاب باشند.   اگر شما از رنگ خود به عنوان رنگ دیگری از طرح رنگ خود استفاده می کنید، مبل راحتی هر رنگ را می توانید زیبایی در فضای خود قرار دهید. این به این معنی اضافه کردن لوازم جانبی و یا چاپ در همان رنگ به عنوان مبل، برای گسترش رنگ در اطراف اتاق. یک مبل بسیار بزرگ پارچه است، با تکرار پاپ از همان رنگ به عنوان یک لهجه، آن می تواند اتاق خود را تعادل.
  • سعی کنید مبلمان هایی را انتخاب کنید که طرح معروفی دارند!

وسایل دیگر می توانند به زیبایی مبلمان شما بیفزایند

هنگامی که یک مبل جدید خریداری می کنید،دیگر مجبور به خرید یک صندلی تکی نیستید. یک گزینه خوب و انعطاف پذیر تر انتخاب مجموعه ای از صندلی های تاشو و متناسب با رنگ مبلتان و برای تکمیل مبل جدید است. صندلی ها لازم نیست که گران قیمت باشند ، اما می توانند با مبل شما یک الگو یا بافت ترکیبی ایجاد کنند. با استفاده از مجموعه ای از صندلی ها خانه خود را به یک هتل دوست داشتنی و زیبا تبدیل کنید ، در این صورت فرصت بیشتری برای افزودن رنگهای دیگر به دکوراسیون و گزینه های بیشتری برای قرار دادن مبلمان های متنوع را برای شما ایجاد میکند.