چگونه میتوانم یک مبل تخت خواب شو باکیفیت بخرم

 buying-sofa-bed-model (1).jpg

شما می توانید هر اتاق را به یک اتاق خواب یا اتاق مهمان تبدیل کنید با خرید یک مبل راحتی تخت خواب شو با کیفیت. یک مبل راحتی با هر نام - مبل راحتی، مبل خواب، مبل راحتی تخت خواب شو و...- یکی از انواع مبلمان همه کاره و سخت کار است که می توانید از آن استفاده کنید. این حقیقت وجود دارد که اکثر مبل های راحتی مناسب برای یک تخت خواب خوب نیستند اما با کمی دقت و خواندن این مطلب می توانید یک مدل راحتی تخت خواب شو عالی بخرید.
هنگام خرید یک مبل راحتی، به یاد داشته باشید که در اغلب موارد به این مبل ها به عنوان مبل راحتی استفاده می شود. بنابراین، منطقی است که به ویژگی هایی که می خواهید در یک مبل تخت خوابشو باشد به طور دقیق نگاه کنید، مانند یک طراحی که متناسب با نیازهای شما و سبک مورد علاقه شما باشد. تنها تفاوت این است که شما به دنبال یک تشک راحت با ساز و کاری کارآمد می گردید.


buying-sofa-bed-model (5).jpg

به دنبال یک مبل راحتی با اسکلت چوبی سخت باشید

قالبهای قوی و با دوام برای هر نوع مبل، از جمله مبل های تخت خواب ، ساخته شده از چوب خشک چوب کوره و یا ترکیبی از چوب خشک چوب کوره و کفپوش مبلمان درجه با فوم سرد است. از خرید قاب های ساخته شده از چوب های نرم تر مثل چوب کاج جدا اجتناب کنید.

buying-sofa-bed-model (4).jpg

به دنبال یک مکانیزم باز و بستن(کلاف مبل راحتی) با کیفیت و خوب باشید

مکانیزم کلاف ها در یک مبل راحتی خواب باید بیار صاف بدون اجسام بزرگ مثل پیچ باشد و با چفت و بست محکم باشد. به دنبال واحدهای طراحی شده با یک قفل پایین نوار برای اطمینان از بسته شدن مناسب و همچنین باز شدن آسان آن باشید . به دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که مکانیسم باز کردن به خوبی با هم قرار گرفته و قطعات به راحتی شکسته نخواهند شد.

buying-sofa-bed-model (7).jpg

لبه های صاف بر روی تمام بخش های داخلی احساس کنید

تمام اجزای داخلی یک مبل راحتی خوب باید حاوی لبه های صاف باشد و تمام لایه ها و درز ها کاملا پوشانده شده باشند . هنگامی که شما از یک مبل راحتی در خانه خود استفاده می کنید و حتی در مواردی که بهترین مکانیسم ها را داشته باشید، همیشه قبل از خرید آن تجسم کنید که می خواید بر روی آن بایک پتوی نرم بخوابید پس اگر گوشه هایی دارد که پتو به آن گیر خواهد کرد آن مبل یا مبل راحتی مناسب برای تخت خواب نخواهد بود.

buying-sofa-bed-model (9).jpg

چک کردن کیفیت تشک مبل تخت خواب شو

یک تشک با کیفیت برای یک شب خواب شبانه باید به راحتی بدن و شانه ها و پاها را دربر بگیرد و باسن و کمر پشت را در وضعیت مناسبی قرار دهد . تشکی ضخیم تر لزوما بهتر نیست، تشک مبلی که بهتر ساخته شده مطمئنا پشتیبانی بهتری را ارائه می دهد. شما همچنین می توانید با استفاده از پد راحتی تشک برای خواب بر روی زمین استفاده کنید.

buying-sofa-bed-model (10).jpg

قبل از خرید مبل راحتی آن را امتحان کنید

همیشه یک ایده خوب است که قبل از خرید مبل راحتی آن را آزمایش کنید. سعی کنید تخت خوابشو آن را باز کنید و آن را ببندید روی آن بخوابید تا ببینید چه احساسی دارد. باور کنید کار آسانی است،خجالت نکشید شما قرار است پول زیادی را بپردازید .
نباید مبل تخت خواب شو را با فشار و سختی باز و بسته کنید. آن را باز کنید و روی آن بنشینید تا راحتی را در آن حس کنید.

buying-sofa-bed-model (11).jpg

اندازه مبل راحتی را چک کنید

مبلی که قصد خرید آنرا دارید را اندازه گیری کنید به یاد داشته باشید که وقتی به طور کامل باز شود، به همان اندازه اتاق به فضا جهت تخت یا بیشتر نیاز دارد. اگر قصد دارید هر قطعه مبلمان را در مقابل آن قرار دهید مطمئن باشید که آنها سبک و آسان هستند تا بتوانید حرکت شان دهید.اندازه مبل راحتی در حالت تخت خواب باید به اندازه قد ما و بیشتر باشد.
buying-sofa-bed-model (6).jpg

جدیدترین مدل های مبل راحتی تخت خواب شو

buying-sofa-bed-model (12).jpg

buying-sofa-bed-model (13).jpg

buying-sofa-bed-model (2).jpg

buying-sofa-bed-model (3).jpg

buying-sofa-bed-model (14).jpg