مبل راحتی کوچک قابل بخش بندی بهترین انتخاب برای خانه های کوچک

best-sofas-for-small-houses (1).jpg 

مبل بزرگترین قطعه در یک اتاق نشیمن است، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک است. این نقطه ای است که در آن شما با یک فنجان قهوه آرام می شوید، یک فیلم خوب را تماشا کنید، کارهایی انجام دهید، با مهمانان ولو شوید یا یک آخر هفته ای خوب داشته باشید. مبل های بخش بندی شده یل sectional یک جایگزین کاربردی برای خرید مبل راحتی معمول است زیرا فضای اضافی و راحت را ارائه می دهد. فقط به این دلیل که شما یک اتاق نشیمن کوچک دارید به این معنا نیست که شما نمی توانید مبل راحتی داشته باشید. در واقع، مبل sectional ممکن است بهترین گزینه باشد. شما با بخش های مختلف آن میتوانید انواع مبل راحتی و حتی یک تخت خواب کوچک نیز داشته باشید. وقتی به دنبال بهترین بخش های مدرن برای اتاق نشیمن خود هستید،مبل هایی انتخاب کنید که دارای پایه های کوچک و ساده باشد و هیچ مورد اضای در آن نباشد.مبل هایی با دسته های بزرگ و گرد اصلا به درد خانه های کوچک نمی خورد. یکی دیگر از نکات این است که با سعی کنید اندازه مبل استاندارد باشد،پشتی آن زیاد به عقب خم نشده باشد و نشیمن گاه آن هم زیاد عمیق نباشد.   

CB2 لوتوس مبل سه گانه

best-sofas-for-small-houses (8).jpg

CB2 طرح اولیه خود را در سال 1997 ارائه داد که یک مثل بسیار ساده اما شیک و با پایه هایی از جنس کروم ساخته شده که کم بالا قرار گرفته اند و اجازه می دهند نور براحتی از زیر آن عبور کند.مبلی بسیار راحت که می تواند به اندازه نیاز شما رشد کند و از یک سبک مینیمالیستی پیروی می کند مبلی هیچ درز با دوخت و درز اضافی در آن مشاهد ه نمی شود.  

مبل نشیمن LexMod Empress

best-sofas-for-small-houses (3).jpg

این نوع مبل در دهه گذشته بسیار رواجه یافته و کم کم به نماد یک طراحی مدرن برای مبلمان های کوچک تبدیل شده است مبل LexMod Empress به عنوان یک مبل مجلل و گران محسوب می شود و قیمتی در حدود ($1,252) دارد . این مبل با نیز با قطعه های قابل جا به جایی و زیبا می تواند در هر حالتی قرار بگیرد و گوشته های بلا استفاده خانه شما را به خوبی پر کند.

مبل و صندلی Ikea Soderhamn

best-sofas-for-small-houses (9).jpg

مجموعه Soderhamn شامل قطعات مدولار است که می تواند هرطور که نیاز دارید تغییر یابد. یک مبل راحتی،تخت خواب، دستگیره اختیاری برای اتاق نشیمن و اتاق گوشه ای، بخش های کوچک یک خانه مدرن را پر می کند . اگر دوست دارید یک اتاق نشیمن مجل داشته باشید حتما این مدل را انتخاب کنید. شما می توانید یک دسته برای نگهداشتن فنجان متصل به مبل نیز داشته باشید و در مجموعه 899 دلار بپردازید. 

در ادامه برای شما عزیزان انواع دیگری از این نوع مبلمان راحتی را قرار داده ایم که امیدوارم بپسندید. باما همراه باشید.

 

best-sofas-for-small-houses (5).jpg

best-sofas-for-small-houses (4).jpg

best-sofas-for-small-houses (2).jpg

best-sofas-for-small-houses (1)_Copy1.jpg

best-sofas-for-small-houses (7).jpg

best-sofas-for-small-houses (6).jpg