سبک دکوراسیون داخلی در خانه های ساحلی چگونه باید باشد

interior-decoration-for-modern-seafront-homes (4).jpg

ما امیدواریم در این مقاله بتوانیم اطلاعات خوبی را در مورد دکوراسیون خانه های ساحلی برای شما عزیزان ارائه نماییم اطلاعاتی که برای بسیاری از طراحان حرفه ای دکوراسیون بسیار پراهمیت و مهم است.   در طول سالها، طراحی دکوراسیون ساحلی کمی از مدل های دکوراسیون منزل عقب مانده است و  این سبک از تنوع دور شده و به یکنواختی گرویده است و اکثر خانه ها تنها تبدیل به یک اتاق پر از عطر و گل و  لوازم جانبی تاریخی تبدیل شده. این موضوع یک حقیقت انکار نشدی است اما می شود همه چیز را به هم ریخت و طرحی نو بپا کرد. در واقع، این در یک زیبایی شناسی ظاهری ظریف و ساده خلاصه می شود. این اتاق ها برای ایجاد یک پناهگاه از هجوم زندگی روزمره بنا می شوند و چه کسی این را نمی خواهد؟ هنگامی که در این نوع دکوراسیون درست به این مقوله پرداخته شود، حتی فضاهای ساحلی ساده بیشتر مورد پسند می شوند و انسان را به خود جذب می کنند. اگر شما هم در حصار مدرنیته هستید، با ما همراه شوید . ما قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه طرح های مدرن ساحلی را که قبلا آن را دیده اید، کنار بگذارید و دکوراسیونی متفاوت خلق کنید.


 

interior-decoration-for-modern-seafront-homes (1).jpg

یک پالت رنگی تسکین دهنده را انتخاب کنید

یکی از بهترین جنبه های طراحی ساحلی توانایی آن است که شما در آن احساس آرامش کنید. وقتی شما در یک خانه ساحلی قدم به یکی از این اتاق ها می گذارید باید تمام آن راه دوری را که پیموده اید را فراموش کنید و احساس اینکه شما در تعطیلات هستید را باید به یکباره به شما منتقل کند. ساده ترین راه برای رسیدن به این نتیجه، استفاده از روانشناسی رنگ به نفع شما است. با یک پایه نیترو شروع کنید. با این حال، به جای استفاده از تک رنگ برای ایجاد یک کنتراست عریض، روی رنگ های متنوع برای خلق احساسی جدید تمرکز کنید. برای ایجاد محیطی آرامش بخش سعی کنید در طراحی خود المان های طبیعی و رنگ هایی روشن مثل کرم و خاکستری نرم داشته باشید. به طور معمول، ما به شما می گویم که بنیاد رنگی شما باید رنگ خنثی باشد، اما در این مورد، حتی سایه های لوازم اتاق هم باید در نظر گرفته شود . تمرکز بر رنگ های استیل که دارای معانی ساحلی مانند صدف و مرجان هستند ایده ای مهم محصوب میشود.

interior-decoration-for-modern-seafront-homes (5).jpg

اصرار بر ساده سازی هرچه بیشتر در دکوراسیون

توجه کنید که طرح بسیار متفاوت از طراحی مدرن دکوراسیون ساحلی معمول است. در این مورد باید بگوییم، به جای تطبیق با طرح های دکوراسیون پیچیده و سطح بالاتری که قبلا در گذشته مورد توجه بوده است شما باید رویکردی مینیمالیستی را در دستور کار قرار دهید که حس شادابی مدرن را همراه با سادگی بیان می کند. برای انجام این کار، اجازه دهید که دکوراسیون اتاق شما به مانند یک ستاره باشد. یعنی هنگام طراحی هر اتاق ابتدا مبلمان را انتخاب کنید و سپس یک میز ناهار خوری بزرگ با صندلی های راحت؛اطمینان حاصل کنید که این میز به نقطه کانونی دکوراسیون شما تبدیل شده.در اطراف آن مقدار زیادی فضای خالی به وجود بیاورید تا مردم بتوانند راحت در اطراف اتاق حرکت کنند.اصلا نیازی نیست از مجسمه های گران قیمت لوستر های آنچنانی و انواع مجسمه ها و کوزه های دست و پا گیر در اطراف آن کار کنید. بعد از تکمیل میز ناهار خوری به سراغ مبلمان بروید، مبلمان مورد استفاده شما بسیار مهم است. از آنجاییکه لوازم جانبی کمتری برای هویت دادن به سبک دکوراسیون شما در خانه استفاده خواهد شد،برای فضا سازی اتاق پذیرایی حتما آیتم ها و قطعاتی را انتخاب کنید که واقعا با زیبایی شناسی ساحلی شما سازگار باشد.

interior-decoration-for-modern-seafront-homes (3).jpg

به بافت دکوراسیون خود رو روح ببخشید

در دکوراسیون ساحلی وزن بصری بزرگترین دغدغه است و اینکه چطور عناصر طراحی دکور به نظر می رسند . توجه کنید که رفتن به ساحل یک تجربه لمسی است و دکوراسیون شما باید از یک وزن بصری و قابل حسی برخوردار باشد (در مورد فرو کردن انگشتانتان در شن و ماسه و یا احساس سنگها در دستتان فکر کنید) بنابراین شما می خواهید بهترین کار را برای ایجاد این احساسات با انتخاب طراحی دکوراسیون خود انجام دهید. با لایه لایه کردن بافت های مختلف شروع کنید. به عنوان مثال، تصویر بالا را نگاه دارید. ببینید که چطور المان های مختلف بافته شده به نظر می رسد، کف با سنگ های ریز پوشیده شده و به نظر میرسد پایه های چوبی کمی در شن فرو رفته اند! شما باید قطعاتی مانند این را انتخاب کنید، با بافت هایی که حس بصری آشکاری دارند. علاوه بر این تصویر شامل تداد زیادی از عناصر بصری نرم است میزعسلی پارچه ای کوسن های گرد و بزرگ به مانند سنگ های ساحل و گیاهانی که برگهای آنها در صحنه خود نمایی می کنند و میز جوبی زیبایی که به مانند یک تکه تنه ی درخت در ساحل افتاده است. هدف از طراحی ساحلی این است که افراد احساس راحتی کنند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی بالشتک را با مبلمان خود شامل کنید،آنها را پر و تپل انتخاب کنید تا فضا را شاد تر جلوه دهد.

interior-decoration-for-modern-seafront-homes (2).jpg

استفاده از مدلاسیون مدرن و سنتی در کنار هم

لوازم جانبی باید نقطه قوت شما برای لمس نواحی ساحلی باید. در طراحی دکوراسیون مدرن برای خانه های ساحلی، شما می تواندی از آیتم هایی که دیگر کمتر در خانه های سنتی استفاده می شود استفاده کنید ، فانوس خودش لمسی از یک ساحل بی پایان است.نگران نباشید با قطعات یک یا دو قطعه ای که صحبت از یک خانه آرام در ساحلی زیبا می کند و پنجره ای بزرگ رو به ساحل برای یک اتاق کافیست. آنچه که به معنای 'مدرن' و 'سنتی' برای ما متصور هستیم: سنتی نشانه ای است که 'ساحل' یا اقلامی مانند دلار ماسه یا صنایع دستی راتفوود را اعلام می کند.و در مقابل، قطعات مدرن شامل الگوی شفرون، فانوس های تزئینی جدید و دیوار شیلپاپ می باشد.

interior-decoration-for-modern-seafront-homes (6).jpg

در طول چند سال گذشته، به نظر می رسد که سبک های ساحلی از سادگی و آرامش سنتی خود خارج شده اند. با این حال، ما اینجا هستیم تا به شما بگویم که چشم انداز ساحلی را تنها با تجهزات مدرن و پیشرفته هم می شود زیبا کرد. اتاق ها پر از مجسمه و بیش از حد اضافه شده اند که دیگر به نظر نمی رسد جایی برای خالی کردن ذهن از ناملایمات دنیای مدرن باشند. این روزها، طراحی مدرن ساحلی، راحتی کمتری را در قرن بیست و یکم به ارمغان می آورد. از این نکات استفاده کنید تا فضای داخلی خود را یک سبک ساحلی شیک و ساده داشته باشد که بدون شک همه از آن استقبال خواهند کرد. شما چه فکر میکنید از طراحی مدرن ساحلی چه نکاتی باید ذکر می شد؟ آیا اطلاعات این مقاله را در فضای داخلی خانه ساحلی خود امتحان می کنید؟ افکار خود را با ما نیز در میان بگذارید.