کارهای ساده و کوچک برای تغییر دکور خانه پاییزی شما

-changing-home-decoration-in-the-fall (21).jpg

بیایید صحنه را تنظیم کنیم:آیا برای تغییر آماده هستید و می خواهید فضای خود را با برخی از رنگ های گرم و غنی تغییر دهید، شما هنوز هم می توانید رنگ را ترکیب کنید. ما ایده های رنگ پاییزی را می توانیم برای هر اتاق مجزا در خانه یا آپارتمان پیاده سازی کنیم.


 

-changing-home-decoration-in-the-fall (17).jpg

از گیاهان کوچک، چند کتاب رنگارنگ و حتی یک سینی سنگ استفاده کنید. برای سنگ سینی، ما یک قطعه چوب ساده برای نشان دادن سنگ های رنگارنگ و الهام بخش استفاده کرده ایم

-changing-home-decoration-in-the-fall (18).jpg

یکی از ساده ترین راه های آوردن رنگ رخ پاییزی به دکوراسیون داخلی این است که بالش های مبلمان موجود را عوض کنید. شما می توانید این کار را در یک اتاق خانوادگی، اتاق خواب یا هر جای دیگر که می خواهید انجام دهید و یک پالت رنگی با الهام از رنگ های پاییزی را درکنار هم بچینید.

به راحتی وبا اضافه کردن یک پوست گوسفند ضخیم به مبل راحتی خود می توانید یک حس گرمی و آرامش را به اتاق خودتان القا کنید. هر چند که نقطه جدید بچه گربه شما را بیش از  خود شما جذب می کند ! . هنگامی که آب و هوا شروع به گرم شدن در بهار می کند، پوست خود را برای جلوگیری از خراب شدن در یک گنجه کتانی نگهداری کنید.

-changing-home-decoration-in-the-fall (14).jpg

گل همیشه یک گزینه خوب است، اما ما عاشق برگ و گل با شاخه های افتاده هستیم. در اینجا، ما اکالیپتوس را در یک گلدان بنفش بنفش برای رنگ پاپ قرار دادیم. از همه مهمتر، کل فضای بشر را بهشتی می کند. شکوفه های گیلاس و سیب نیز شاخه های زیبا گلدار هستند که اغلب می توانید در این فصل در بازارهای کشاورزان پیدا کنید.

-changing-home-decoration-in-the-fall (19).jpg

نمایش برخی از دستکش های رنگارنگ در آشپزخانه می تواند ایده ی خوبی باشد،اضافه کردن بشقابهای سفالی لعاب کاری شده به هر گوشه ای از آشپزخانه یک فضای سنتی و دلنشین به شما القا می کند.

-changing-home-decoration-in-the-fall (11).jpg

تشک توله سگ خود را با یک تشک بلند و رنگارنگ عوض کنید، مانند این تخت آبی زیبا. یک قدم اضافی بروید و یک خز مصنوعی را به تشک اضافه کنید.

-changing-home-decoration-in-the-fall (10).jpg

افرادی که به دکوراسیون داخلی خانه خود اهمیت می دهند احتمالا در فصلهای مختلف ملافه های مختلفی دارند. در این مورد می توانید با اضافه کردن یک پتوی خوش رنگ و دوستانه  در انتهای تخت خود یک ترکیب رنگی زیبا ایجاد کنید تا فصل پاییز را در آغوش بگیرید. اطمینان حاصل کنید که یک رنگ را انتخاب کنید که به آسانی با ملافه های موجود شما برای انتقال حسن پاییزی همخوانی داشته باشد.

-changing-home-decoration-in-the-fall (13).jpg

یک سری تغییرات در دکوراسیون حمام هم به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید با قرار داده حوله هایی با رنگ های تند و پاییزی مانند رنگ نارنجی پاییز زیبا را به حمام خود بیاورید.

-changing-home-decoration-in-the-fall (9).jpg

بله، حتی یک کاسه ساده از سیب های خوشمزه و قرمز، یک راه عالی برای ظاهر شدن رنگ پاییز در دکوراسیون خانه است. کاسه میوه را روی میز آشپزخانه خود قرار دهید و یا کاسه های کوچک سیب را روی میز قهوه یا کنسول ورودی قرار دهید.
  • تغییرات کوچک و به ظاهر ساده می تواند خانه کسل کنند و تکراری شما را روحی تازه ببخشد.نگران نباشید و هرکاری که به ذهنتان می رسد را عملی کنید.در ادامه ما تصاویر بیشتری را برای شما قرار داده ایم که در تغییر دکوراسیون منزل می تواند به شما کمک کند.

-changing-home-decoration-in-the-fall (16).jpg

-

-changing-home-decoration-in-the-fall (12).jpg

-

-changing-home-decoration-in-the-fall (8).jpg

-

-changing-home-decoration-in-the-fall (7).jpg

یک گلدان چند تکه از تنه یک درخت خشکیده و حتی یک کاکتون به شما در تغییر دکوراسیون اتاق کمک می کند

-changing-home-decoration-in-the-fall (6).jpg

-

-changing-home-decoration-in-the-fall (5).jpg

-

-changing-home-decoration-in-the-fall (4).jpg

ایده هایی برای زیباتر کردن دکور خانه شما

-changing-home-decoration-in-the-fall (3).jpg

*

-changing-home-decoration-in-the-fall (2).jpg

*

-changing-home-decoration-in-the-fall (1).jpg

منبع : http://moblima.ir/1396/06/23/ideas-for-changing-home-decoration-in-the-fall-season